Mieli klientai,

Jei įsigijote ANVOL platinamą gaminį ir susidūrėte su problema dėl šio gaminio kokybės, maloniai prašome grąžinti jį į parduotuvę, kurioje įsigijote. Būtina turėti kasos kvitą.

Jei turite klausimų ar Jums reikia papildomos informacijos, susisiekite su mumis telefonu +370 5 2653687 darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 arba siųskite klausimus el.paštu: info@anvol.lt. Mielai Jums padėsime!

Mūsų tikslas – pateikti Jūsų vaikams aukščiausios kokybės ir saugius žaislus. Mes vertiname Jūsų atsiliepimus, kurie padeda mums teikti dar geresnį aptarnavimą ir užtikrinti lojalumą tiek mūsų dideliam, tiek mažam klientui.

Kompiuterių garantinio remonto terminai ir sąlygos

Garantija žaisliniams kompiuteriams suteikiama 2 metams. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę tik dėl gamintojo kaltės. Garantinis remontas atliekamas tik pateikus prekės įsigijimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą-faktūrą ir pan.). Tokio dokumento nepateikus, garantinis remontas neatliekamas.

Į garantijos sąlygas neįeina įprastas nusidėvėjimas ir amortizacija, įbrėžimai, subraižymai ar kosmetiniai pažeidimai. Garantija netaikoma šiais atvejais:

- kai defektas atsirado dėl netinkamo gaminio naudojimo;

- kai defektas ar gedimas atsirado gaminį transportuojant, jam nukritus, jį sutrenkus ir t.t.;

- kai defektas atsirado dėl nerūpestingo ar netinkamo laikymo, netinkamos priežiūros ir t.t.;

- kai defektas atsirado dėl išsekusių ar ištekėjusių baterijų ir t.t.;

- kartu su gaminiu nepateikus įsigijimo dokumento.

 

Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, vartotojas turi kreiptis į vietos remonto centrus.